شیوه کار کارواش تونلی شرکت ارابه ایلقار (ccwash)
کارواش های اتوماتیک تونلی به طور کلی دارای عملکردی مشابه می باشند. به گونه ای که ابتدا خودرو در محل مورد نظر واقع می گردد. سپس با ثابت شدن خودرو در محل، نوار نقاله شروع به حرکت کردن نموده، و اتومبیل را وارد بخش اصلی کارواش می نماید.

کارواش های اتوماتیک تونلی به طور کلی دارای عملکردی مشابه می باشند. به گونه ای که ابتدا خودرو در محل مورد نظر واقع می گردد. سپس با ثابت شدن خودرو در محل، نوار نقاله شروع به حرکت کردن نموده، و اتومبیل را وارد بخش اصلی کارواش می نماید. با ورود خودرو به این بخش، نازل های پاشش آب به پیش شستشوی اتومبیل پرداخته و همزمان با این کار، رینگ شوی به کمک سنسور فوتوسل و با تعیین محل قرارگیری چرخ اتومبیل به برس زنی و شستشوی رینگ ها می پردازد. پس از آن برس های دستگاه شروع به چرخش نموده و برس های عمودی و افقی کارواش (ccwash) شرکت ارابه ایلقار به برس زنی همزمان با پاشش آب می پردازد. بلافاصله پس از پایان برس زنی، واحد خشک کن شروع به خشک کردن سطح اتومبیل نموده و ظرف 2 دقیقه عملیات شستشو را پایان می دهد.



کارواش تونلی شرکت ارابه ایلقار:

جهت سرویس کامل 300 الی 600 خودرو در یک روز کاری (کارواش های شرکت ارابه ایلقار از 12 متر الی 70 متر قابل اجرا و نصب می باشند.)
این سیستم ها دارای پیشرفته ترین برنامه و نرم افزار آلمانی جهت محافظت از رنگ و بدنه خودرو می باشند و شستشو و خشک کردن اتومبیل ها با بالاترین میزان کیفیت انجام می شود.
کارواش های تونلی شرکت ارابه ایلقار (ccwash) قابلیت اجرای کامل تمامی مراحل شستشو ( روشویی، زیر شویی، خشک کردن، پولیش بدنه و.... ) را به طور همزمان برای 2 الی 5 خودرو در داخل تونل دارا می باشند.



قالیشویی و فرش شویی
صنعت قالیشویی از گذشته دور و از زمانی که قالی وجود داشت در ایران رونق پیدا کرده است و امروزه به جایگاهی که شاهد آن هستیم رسیده است اما دیگر شستشوی قالی با همان روش‌های سنتی کارساز نیست.