مزایای راه اندازی قطعه شویی اتوماتیک
قطعه شویی اتوماتیک علاوه بر قطعه، توانایی شستشوی موتور، سیلندر و هر چیز دیگری در این زمینه که در داخل دستگاه جا شود را دارد. تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه شستشوی همه‌ی نقاط قطعه، حتی جاهای غیر قابل دسترس را امکانپذیر کرده است و می تواند قطعه را با نهایت کیفیت در کمترین زمان شستشو نماید.

مزایای راه اندازی قطعه شویی اتوماتیک که علاوه بر قطعه، توانایی شستشوی موتور، سیلندر و هر چیز دیگه‌ای در این زمینه که در داخل دستگاه جا بشه را دارد به دلیل تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه امکان شستشوی همه‌ی نقاط قطعه، حتی جاهای غیر قابل دسترس وجود دارد و می تواند قطعه را با نهایت کیفیت در کمترین زمان شستشو نماید.

برخی از ویژگی‌ها و مزایای دستگاه قطعه شوی اتوماتیک شرکت ارابه ایلقار :

    ● شستشوی قطعات در کمترین زمان ممکن بین ده دقیقه تا نیم ساعت
    ● بدون کوچکترین آسیب زدن به قطعات
    ● عدم نیاز به کارگر یا شاگرد اضافی
    ● شستشوی کامل قطعات حتی جاهای غیر قابل دسترس
    ● مصرف کم آب و برق و مواد مصرفی
    ● بدون کوچکترین آلاینده ای به محیط زیست
    ● امکان تنظیم زمان شستشو برای قطعات خیلی کثیف
    ● درآمد بیشتر در زمان کمتر
    ● خرید دستگاه قطعه شور به صورت اقساطی

شرکت ارابه ایلقار تولیدکننده بزرگ، مطرح و با سابقه ای 25 ساله در امر تولید دستگاه های شستشوی صنعتی و سیستم های فول اتوماتیک قطعه شویی با بیش از 2000 رفرنس در خاورمیانه، سابقه درخشانی در تولید و تجهیز کارخانجات مختلف به سیستم های قطعه شوی (قطعه شوی ماشين، سواري سبك و سنگين، Part washing machine) را در کارنامه خود دارد.

دستگاه قطعه شوی که مخصوص شستشوی قطعات خودرو سبک و سنگین می باشد که در نمایندگی ها تعمیرگاهها و تراشکاری ها برای شستشوی قطعات خودرو مورد استفاده می باشد.

دستگاه قطعه شوی بزرگ، قطعه شوی ماشين، سواري سبك و سنگين، Part washing machine

شرکت ارابه ایلقار ارائه کننده انواع دستگاه های نظافتی صنعتی با 25 سال تجربه برای شستشوی قطعات انواع ماشین های سبک و سواری و سنگین مانند تریلی و ماشین های راه سازی اقدام به تولید این دستگاه ها نمود و با مکانیسم راحت تری تمام قطعات ماشین توسط آبگرم و مواد شوینده مخصوص قطعه شویی شستشو و در زمان کمتری در اختیار ارباب رجوع قرار می گیرد.

این دستگاه قطعاتی را که شامل موتور اتومبیل های دیزلی و بنزینی و همچنین قطعات آهن، آلومینیوم، چدن تمیز و پاک نموده و اين شرکت آمادگی خود را برای ارائه این دستگاه به کارگاه های صنعتی و خدماتی اعلام می نماید.

دستگاه های قطعه شویی دارای مخزن آب بوده و از این آب به صورت مکرر استفاده می‌گردد و در نتیجه مصرف آب را بی نهایت کاهش می دهد.

شایان ذکر است به دلیل نداشتن برق سه فاز از این کار پر درآمد منصرف نشوید چون ماشین شرکت ارابه ایلقار با برق تک فاز هم قطعه شور و دستگاه سیلندر شور میسازد و با استفاده از پمپ اضافی قدرت قطعه شوی سه فاز را برای شما مهیا ساخته می سازد.

این دستگاه در 6 نوع مختلف سبک، نیمه سنگین، سنگین و فوق سنگین دو سبده و تونلی و خطی ساخته می‌شود که میتوانید از متخصصان ماشین سازی شرکت ارابه ایلقار بصورت رایگان مشاوره بگیرید و دستگاهی مناسب با کسب و کار خودتان را انتخاب کنید.

شیوه کار کارواش تونلی شرکت ارابه ایلقار (ccwash)
کارواش های اتوماتیک تونلی به طور کلی دارای عملکردی مشابه می باشند. به گونه ای که ابتدا خودرو در محل مورد نظر واقع می گردد. سپس با ثابت شدن خودرو در محل، نوار نقاله شروع به حرکت کردن نموده، و اتومبیل را وارد بخش اصلی کارواش می نماید.